Friday 28 October 2011

مصاحبه آیت الله بی بی سی با وزیر خارجه آمریکا

دیروز مصاحبه بخش فارسی بنگاه خبرپراکنی بی بی بی با وزیر امور خارجه آمریکا به نمایش در آمد. برای این بنده حقیر تعجب آور بود که چگونه مصاحبه با وزیر امور خارجه آمریکا با بی بی سی همزمان با حضور او در برنامه پارازیت صدای آمریکا صورت گرفت و معمای این همزمانی امری است که شاید کارشناسان امور باید در مورد آن نظر دهند!!. اما آنچه که در بی بی سی به نمایش در آمد بیشتر انعکاس دل نگرانی های رژیم فاشیسم دینی حاکم بر وطن اسیرمان ایران بود تا سوالات ببیندگان و هموطنانی که دل در گروی آزادی و نجان وطن خود از دیو بنیادگرائی دارند. خبرنگار جوانی را برای این مصاحبه انتخاب کرده بودند که ظاهرا چهره ای متمدنانه داشت اما سوالاتی را مطرح کرد که انگار مصاحبه گر منتخب سیمای گماشته ولی فقیه یعنی پاسدار ضرغامی است. فردی با چهره دستمال بسته که آدمی بی اختیار به یاد آدمکشان القاعده و طالبان در عراق و افغانستان می انداخت که در حال سر بریدن شهروندان غربی بودند با طرح این سوال که چرا آمریکا ایران را بدون هیچگونه مدرک و سندی متهم به توطئه برای ترور سفیر عربستان در آمریکا می سازد؟ و کلی خرده فرمایشات دیگر!! انگاری که این اولین بار است که جنایتکاران حاکم اقدام به اعزام تروریست به خارج از کشور کرده اند. ترور دگر اندیشان و فعالان سیاسی از دکتر کاظم رجوی تا دکتر عبدالرحمن قاسملو و دکتر شاهپور بختیار و دکتر شرفکندی و ارتشبد اویسی و فریدون فرخزاد و اکبر محمدی و .... همه زیر گوش سرویس های امنیتی اروپائی صورت گرفت و قاتلان به جز دو مورد به تهران فراری داده شدند!!.

سوال اینجاست که آیا بی بی سی فارسی این امکان را برای یک شهروند ایرانی فراهم می کند که از ترس ترور این رژیم به حق با صورت پوشیده در صفحه تلویزیون ظاهر شود و به طرح سوال بپردازد؟ تا اینکه چنین امکانی را در اختیار یک هوادار رژیم در قدرت و احیانا عضو و وابسته به سپاه قدس و یا وابستگان به گردانهای استشهادی بسیج رژیم بگذارد تا ادعای طلبکاری هم بکند!!. این است معنای بیطرفی لازم در انعکاس اخبار و گزارش؟!!. خبرنگار ذوق زده دل نگرانی رژیم از خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا را در لفافه دل نگرانی مردم ایران عنوان کرد و سعی داشت که از وزیر امور خارجه آمریکا پیامی را دریافت دارد که ولی فقیه تهران را مستظهر به ادامه وضعیت پیشین سازد تا در کشوری که "سهم امام" خود فرض کرده توسط گماشته اش به ادامه کشتار بیگناهان مستقر در شهر اشرف بپردازد. زهی بیشرمی.

تا آنجا که به سابقه بی بی سی بر می گردد این طبیعت و ذات این بنگاه خبر پراکنی است که همواره در تضاد با منافع ملی ما ایرانیان قرار بگیرد همان منافعی که امروز عالیترین شکل آن در سقوط تمام عیار فاشیسم دینی حاکم تبلور یافته و سمبلیزه می شود. آری باید به این واقعیت اذعان کرد که سقوط این رژیم تا کجا منافع بعضی از کشورهای استعماری را به خطر می اندازد که حاضرند بیشرمانه تریبون و امکانات خود را در اختیار مشتی جنایتکار قرار داده تا از دنیای متمدن ادعای طلبکاری هم بکنند.

این وظیفه ایرانیان وطن دوست و آزادیخواه است که در مسیر سرنگونی جنایتکاران حاکم بر وطن اسیرمان ایران کمربندها را هر چه محکمتر بسته و این تمنا را از درون و ذات خود بکنند و با نصب العین قرار دادن کس نخارد پشت من و با شعار "می توان و باید" تمامی توان و همت خود را بکار گیرند. ایران آزاد می شود و رو سیاهی همچون همیشه برای دشمنان آزادی و رهائی مردم ایران باقی خواهند ماند. به امید آن روز.

No comments: