Wednesday 4 September 2013

خانم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران: سوزاندن راه حل بازگشت به اشرف
تاریخ درج خبر -1392:06:11

يورش مسلحانه به اشرف - شماره 21

خانم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران: سوزاندن راه حل بازگشت به اشرف و هموار كردن مسير حملات بعدي به ليبرتي هدف مشترك حكومت عراق و رژيم آخوندي از قتل عام اول سپتامبر
تحقيقات مستقل و بيطرف با حضور نمايندگان و وكلاي ساكنان ضرورت جلوگيري از تكرار جنايت عليه بشريت
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، هدف مشترك رژيم آخوندي و دولت دست نشانده اش در عراق، از قتل عام جنايتكارانه اول سپتامبر در اشرف را سوزاندن راه حل واقع بينانه و در درسترس براي تأمين امنيت بيش از 3000پناهنده ايراني در ليبرتي توصيف كرد. وي گفت آنها مي‌خواهند راه حملات و قتل عام هاي بيشتر در ليبرتي را هموار كنند.
خانم رجوي افزود، قتل عام سبعانه اشرف، قساوت و بيرحمي فاشيسم ديني حاكم بر ايران و دست نشاندگانش در عراق را به نمايش گذاشت. به رگبار بستن مجروحان در كلينيك اشرف و تير خلاص زدن به آنها روي تخت بيمارستان، توسط مأموران خامنه اي و مالكي، آن روي سكه بمباران شيميايي حومه دمشق توسط خامنه اي و ديكتاتور سوريه است.
وي تأكيد كرد: ملل متحد و دولت آمريكا كه به دلايل مختلف در قبال امنيت ساكنان اشرف و ليبرتي مسئوليت مستقيم دارند، پس از اين جنايت بزرگ عليه بشريت بايد دست به اقدامات عملي بزنند و به طور مشخص حفاظت ليبرتي و اشرف كه در 2009 به‌طور غيرقانوني به قاتلان عراقي تحويل داده شد، بايد طبق قوانين بين المللي از جمله اصل مسئوليت حفاظت (R2P) و ماده45 كنوانسيون چهارم ژنو به كلاه آبي هاي ملل متحد واگذار شود.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت، بر ضرورت تشكيل يك كميته حقيقت ياب بين المللي و انجام تحقيقات بيطرف و همه جانبه درباره قتل عام اول سپتامبر با حضور نمايندگان و وكلاي ساكنان و قربانيان و احاله موضوع به شوراي امنيت و محاكمه و مجازات مسئولان تأكيد نمود. وي ابراز اميدواري كرد مانند چهار كشتار قبلي در اشرف و ليبرتي، تحقيقات به فراموشي سپرده نشود و افزود تحقيقات بيطرف اولين قدم براي جلوگيري از تكرار جنايت عليه بشريت است و هرگونه دخالت دادن مجرم اصلي يعني دولت عراق در تحقيقات نقض غرض است و بايد به طور جدي از آن اجتناب شود.
روز گذشته، «منابع امنيتي» عراقي به رويتر گفتند ارتش و نيروهاي ويژه عراقي بر روي ساکنان آتش گشودند و تأكيد كردند «آنها بر اين باورند که ساکنان مسلح نبودند». در همين روز دو مقام وزارت كشور عراق به سي ان ان گفتند «بعد از چندين دور شليك خمپاره، نيروهاي امنيتي به كمپ اشرف حمله كردند».
وزیر اطلاعات رژيم آخوندي نيز روز گذشته گفت: «حاکمیت عراق ناگزیر شده است تا با تروریستهای ساکن در پادگان اشرف مقابله کند» و سپاه پاسداران در اطلاعيه خود اعلام كرد ”فرزندان رشید مجاهدان شهیدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود را از سازمان مجاهدين» گرفتند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

No comments: