Wednesday 4 September 2013

بازديد هيأت ملل متحد از اشرف و دروغهاي دولت عراق.
تاریخ درج خبر -1392:06:13

قتل عام در اشرف - شماره 24

بازديد هيأت ملل متحد از اشرف و دروغهاي دولت عراق.
خبرگزاريهاي فرانسه و آسوشتيدپرس گزارش كردند يك تيم از ملل متحد در روز دوشنبه 11شهريور(2سپتامبر) براي بازديد به اشرف رفت. آسوشيتدپرس نوشت: «اين ديدار با هدف مشخص كردن اين‌كه چند نفر و چگونه در روز يكشنبه كشته شده‌اند، صورت مي‌گيرد، سازمان مجاهدين خلق مدعي است بيش از 50نفر در خشونتهايي كه آن را به نيروهاي امنيتي عراقي منتسب مي‌كند، كشته شده‌اند. مقامات عراقي آمار كشته شده كمتري را مطرح مي‌كنند ...بعضيها مي‌گويند خونريزيها با درگيري درون گروهي بين اعضاي كمپ آغاز شد”.
خبرگزاري فرانسه گزارش كرد : «مقامات عراقي تأكيد ورزيدند كه هيچ سرباز عراقي وارد اشرف نشده است و گفتند انفجارها ناشي از اصابت گلوله‌هاي خمپاره به يك بشكه نفت يا گاز بوده است....در عين‌حال سازمان مجاهدين نيروهاي عراقي را متهم كرد كه يك قتل‌عام را اجرا كردند».
توجه به حقايق زير ضروري است:
1- خبرگزاري فرانسه در يك گزارش ديگر روز دوشنبه نوشت ”نخست‌وزير عراق يك كميته تحقيق بعد از مرگ اين افراد تشكيل داد” هدف اين كميته بوضوح شستن دستان مالكي از مسئوليت قتل عام است.
2- تيم سازمان ملل امروز برياست جانشين نماينده ويژه دبيركل و رئيس يونامي پيكر 52 شهيد را در اشرف از نزديك ديد كه بسياري از آنها ابتدا دستگير و به گروگان گرفته شده و سپس با تير خلاص از جانب نيروهاي ويژه نوري مالكي اعدام شده بودند. آنها مشاهده كردند كه اكثر شهيدان در اثر اصابت گلوله در سر كشته شده بودند.
3- ساكنان به پيشنهاد جانشين نماينده دبيركل با انتقال پيكر 52 شهيد به بيمارستان هاي عراقي براي تكميل تحقيقات و كالبد شكافي موافقت كردند. ساكنان با عكسبرداري و فيلم برداري از يكايك شهيدان آنها را به نماينده حقوق بشر سازمان ملل در عراق تحويل دادند و همه شهيدان تا ساعت 22 به وقت محلي از اشرف خارج شدند.
4- برغم اين واقعيت ”يك افسر ارشد پليس كه بخشي از كميته تحقيق” مالكي است به خبرگزاري فرانسه گفت ساكنان ”نپذيرفتند اجساد را تحويل بدهند و اجساد را از نقاط اوليه‌شان جابه جا كنند”. از دروغگويي افسر ارشد كميته تحقيق مالكي مي توان به واقعيت كميته مالكي و اهداف آن پي برد.
5- افسر تحقيقات كميته مالكي در يك دروغ ديگر به خبرگزاري فرانسه گفت ”مرگ اين افراد احتمالاً به‌خاطر درگيري دروني در اشرف بوده است تحقيقگران ميزان زيادي مواد انفجاري تي.ان.تي در داخل خودروها، خانه‌ها و ماشين‌آلات سنگين پيدا كردند”.
6- جزييات سازماندهي اين جنايت بزرگ از سوي دولت عراق، در اطلاعيه شماره 23 دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران تشريح شده است. اين جنايت بزرگ به دستور خامنه اي توسط نيروهاي تحت امر مالكي سازمان داده شده است و سرلشكر جميل شمري رييس پليس ديالي و نيروهاي ويژه نخست وزيري عراق آن را به اجرا در آوردند. جزييات بيشتري متعاقبا افشا خواهد شد.
7- در اطلاعيه هاي 22 و 23 آمده است ”نيروهاي مهاجم خرجهاي انفجاري فابريك پلاستيك همراه با تايمر و نارنجكهاي مختلف بهمراه داشتند و بسياري از ماشين ها، كانتينرها و تانكرهاي اب و در هاي اتاق ها را منفجر كردند. جنايتكاران بهنگام خروج از منطقه شمار زيادي از اتاق ها و تعدادي بنگال و چند خودروي بالابر، چند تانكر سوخت و خودروي يخچالدار و 8 خودروي لندكروز را منفجر كرده و به آتش كشيدند. مواد انفجاري در پاره اي از اتاقها و خودروها عمل نكرد و منفجر نشده باقي ماند”.
8- برخلاف دروغهاي رسمي دولت عراق:
• رويتر در روز اول سپتامبرنوشت: «دو منبع امنيتي عراقي گفتند که ارتش و نيروهاي مخصوص بر روي ساکنان که به يک پست بازرسي در ورودي کمپ، که دولت عراق خواهان بستن آن است، حمله کرده بودند آتش گشودند. آنها گفتند حداقل ۱۹ نفر کشته، ۵۲ نفر زخمي و ۳۸ نفر دستگير شدند و آنها بر اين باورند که ساکنان مسلح نبودند».
• سايت سي ان ان در روز اول سپتامبر نوشت «دو تن از مقامات وزارت كشور عراق به سي ان ان گفتند بعد از چندين دور شليك خمپاره، نيروهاي امنيتي به كمپ اشرف حمله كردند.».
• خبرگزاري وزارت اطلاعات ( مهر) 1 سپتامبر نوشت: «وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در باره حمله به پادگان اشرف گفت حاکمیت عراق ناگزیر شده است تا با تروریست های ساکن در پادگان اشرف مقابله کند».

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
12شهريور1392 (3سپتامبر2013
ارسال به فیس بوک
 

No comments: